Facebook-annoncering er den smarte vej til at få nye kunder

  • Flere likes, mere trafik og øget salg
  • Skaber nye kunder, mersalg og fastholdelse
  • Målret efter alder, køn, lokalitet og interesser
  • Viser også dine annoncer på Instagram
  • Annoncér til folk, som har besøgt din hjemmeside

Ønsker du at høre mere om Facebook-annoncering?

Få et uforpligtende tilbud

Facebook-annoncering er ofte den billigste og mest effektive

Ønsker du lave klikpriser og præcis markedsføring direkte til din virksomheds målgruppe? Så er Facebook annoncering det rigtige valg.

Der er mange gode grunde til, at Facebook er et populært medie for virksomheder at markedsføre sig på. Én af de gode grunde er, at Facebook tilbyder en bred vifte af unikke og utroligt effektive værktøjer, så man kan annoncere præcist og målrettet mod den rigtige målgruppe. Afhængigt af din virksomheds budget og din virksomheds størrelse, kan man annoncere fra et par tusinde om måneden og op efter.

Annoncerer man via Facebook, er det vigtigt hele tiden at være opmærksom på de aktive kampagner. Kampagnerne skal løbende optimeres eller afsluttes for, at du får det maksimale ud af annoncekronerne. Som med al markedsføring handler det om, at du tjener mere, end du betaler.

Eksempler på kunder
som vi hjælper med Facebook

Zepa.dk

Webshop og Facebook-annoncering

hotpaper facebook annoncering og google annoncering

Hotpaper.dk

Hjemmeside og Facebook-annoncering

3 gode grunde til at benytte Facebook-annoncering

Præcis målretning

Med Facebook kan du fx målrette mod kvinder i alderen 30-50 år, som bor i Odense og har villa. Du kan også målrette mænd i alderen 30-45 år, som ejer hus, bil og interesserer sig for sport. Du kan ramme din målgruppe meget præcist.

Præcis sporing

Med Facebooks sporingsvæktøj “Pixel” kan man spore, hvordan besøgende interagerer med din hjemmeside. Desuden kan man benytte re-targeting, så besøgende gemmes i målgrupper og efterfølgende præsenteres for dine annoncer på Facebook, når de har besøgt din hjemmeside. 

Præcis pris pr. kunde

Med Facebooks rapporter og korrekt opfølgning af annoncernes præstationer samt effektivitet minimeres din pris pr. kunde. Med Facebook Pixelen spores og udregnes prisen, som du betaler pr. kunde, så du altid ved, hvor meget du tjener på din annoncepenge.

hjemmesider og online markedsføring

Henrik Lindebjerg Møller, indehaver

henrik@lindebjergmedier.dk

Sådan arbejder vi med Facebook

Vi tager en uforpligtende snak og definerer en målsætning for din virksomhed inden, at vi starter – her hjælper vi dig.

Vi starter med at tage en snak om din virksomhed, og hvad du vil opnå med din Facebook-annoncering. Det kan fx være flere salg på hjemmesiden, flere kunde henvendelser eller kendskab til din virksomhed. Hvis du ikke i forvejen har opsat Facebook Pixelen på din hjemmeside, så implementerer vi den, så Facebook kan lære dine besøgende at kende. Derefter udformer vi annoncer både skriftligt og visuelt. Annoncerne sættes i gang, når du har godkendt dem, og du modtager løbende rapportering, så du kan følge med i budget, antal nye kunder og indblik i målgruppen.

Når opsætningen er på plads og kampagner sat igang, overvåger vi annoncerne og optimerer løbende på dem. Du modtager løbende rapporter og resultater.

3 overvejelser inden man vælger Facebook-annoncering

Er Facebook den rigtige markedsføring for dig?

Facebook-annoncering er oftest en god investering, men der kan være projekter, hvor Google AdWords er bedre tjent til din service. Det hjælper vi dig med at afklare.

Hvad er en kunde værd for dig?

Det er vigtigt at få klarlagt, hvad en kunde må koste. Nå alt kommer til alt, så er det vigtigste, at du investerer færre penge, end du tjener på kunden. Vi hjælper gerne med at beregne, hvad en kunde må koste, før du igangsætter annoncering.

Vil du selv bruge tid på din Facebook-annoncering?

Afhængigt af din tid og dine kompetencer indenfor Facebook, så kan det være, at du selv ønsker at bruge tid på annonceringen. Har du brug for en professionel sparringspartner, så er vi behjælpelige.

Hvad koster Facebook-annoncering?

facebook_pris

Prisen på Facebook-annoncering afhænger af din målsætning. Man kan bruge alt fra 5 kr. dagligt og op til det, som giver mening for din virksomhed.

Budgettet for din Facebook-annoncering afhænger blandt andet af din virksomhedes størrelse, hvor du geografisk yder din service og prisniveauet på dit produkt/service.

Ofte starter vi med et lavt budget, hvis din virksomhed ikke i forvejen har benyttet Facebook, da informationen om din målgruppe kan være begrænset. Derfor undersøger vi først din målgruppe, som testes for et mindre budget, hvorefter vi kan skrue op for markedsføringen, når vi kan se hvilke typer personer, som reagerer på dine Facebook annoncer.

Inden at vi starter, ligger vi en plan, budget og tidsforbrug for din Facebook-annoncering. Det er vigtigt, at man løbende holder øje med kampagner og annoncer, så de bliver effektive. For en almindelig virksomhed er timeforbruget ofte 1-3 timer ugentligt.

Tag en uforpligtende snak med os – vi giver gerne et prisoverslag helt gratis. Du kan kontakte os direkte her.

Tag en uforpligtende snak med os om Facebook-annoncering​

Flere Likes, Mere Trafik og Nye Kunder

Bestil uforpligtende tilbud på Standard-pakken

Bestil uforpligtende tilbud på Basis-pakken

Bestil uforpligtende tilbud på Pro-pakken

Bestil uforpligtende et special tilbud på hjemmeside